• Mi brinemo o Vašem zdravlju, vremenu, udobnosti i mogućnostima

• Ljubaznost, razumijevanje, povjerenje, brza obrada na jednom mjestu

• Profesionalnost, diskrecija, ekspeditivnost, poštovanje dostojanstva pacijenta

• Mi brinemo o Vašem zdravlju, vremenu, udobnosti i mogućnostima

Rođena i školovana u Zagrebu , Medicinski fakultet završila na Sveučilištu u Zagrebu. Po završenoj specijalizaciji, kao specijalista pedijatar nastavlja raditi u Klinici za dječje bolesti Zagreb (Klaićeva bolnica). Dugi niz godina obavljala dužnost voditeljice odjela i poliklinike za pulmologiju, alergologiju, kliničku imunologiju i reumatologiju Klinike za dječje bolesti Zagreb .

Više od 35 godina bavi se kliničkom pedijatrijskom pulmologijom. Specifičnost osobnog rada kao užeg specijalista dječje pulmologije, jest trajno unapređenje i usavršavanje na polju cjelokupne pedijatrijske pulmologije, primjenjujući nove dijagnostičke postupke i terapiju u sve dobne skupine ( 0-18 godina ) djece bez obzira na vrstu i težinu bolesti dišnog sustava praćenih visokorazvijenim timskim radom-najužom suradnjom sa drugim specijalistima: radiolozima, otorinolaringolozima ( uho,nos,grlo)-specijalistima torakalnim kirurzima, anesteziolozima i genetičarom.

Prva primijenila u Hrvatskoj 1990-e godine dijagnostičko-terapijsku metodu - fleksibilnu bronhoskopiju (BSK) u djece od 0-18 godina u dubokoj sedaciji ili općoj anesteziji .Time je postavljen temelj moderne dječje bronhologije i pulmologije u Hrvatskoj. Educirana u Sloveniji i Mađarskoj.

Primjena dijagnostičke pretrage 24 satne pH metrije jednjaka: jedno i dvokanalna, s impendancom u respiratornih bolesnika s gastroezofagealnom refluksnom bolesti (GERB) ili laringofaringealnim refluksom ( LPR).Time se razriješio uzrok respiratornim simptomima i bolestima u značajnom broju djece.

Među prvima uvodi inhalacijsku terapiju brohodilatatorima u djece oboljele od astme i obstruktivnih bronhitisa, te unaprjeđuje respiratornu fizioterapiju.

Inicijator je u Hrvatskoj i član stručnog tima za liječenje i praćenje bolesnika trajno traheotomirane, te na trajnoj mehaničkoj ventilaciji. Potaknula osnivanje udruge roditelja oboljele djece.

Na specijalističkom poslijediplomskom studiju socijalne pedijatrije, specijalističkom studiju obiteljske medicine predavala akutne respiratorne infekcije, prirođene anomalije dišnog sustava,strana tijela u traheobronhalnom stablu, a na studiju medicine selektivni predmet: hitna stanja u pedijatriji.

Educirala brojne stažiste, specijalizante pedijatrije i obiteljske medicine, te subspecijalizante dječje pulmologije.

Kao vanjski suradnik pedijatrijski pulmolog, sudjelovala dugi niz godina u znanstvenim projektima: „Imunoregulacija i imunomodulacija - Mehanizmi urođene imunosti u infekciji respiracijskim sincicijskim virusom -RSV" , (Imunološki zavod), te „Uzročnici bolesti koji se šire kapljičnim putom " (HZJZ).

Sudjelovala na brojnim stručnim i znanstvenim međunarodnim skupovima. Autor i koautor više desetaka stručnih i znanstvenih radova. U knjizi Audy Kolarić LJ. i sur. „Hitna stanja u djece" autor dvaju poglavlja: Akutna respiratorna insuficijencija uzrokovana bolestima respiratornog sustava i Akutna respiratorna insuficijencija uzrokovana bolestima gornjeg respiratornog sustava (Školska knjiga 2001 i 2010 ).

Članica je Hrvatskog liječničkog zbora, Hrvatskog pedijatrijskog društva, Hrvatskog pedijatrijskog pulmološkog društva ( potpredsjednica društva), Europskog respiratornog udruženja (ERS).

Poliklinika "A.B.R"

Derenčinova 26